Termékek Menü
0

HOL A MEGRENDELÉSEM?

HOL A MEGRENDELÉSEM/CSOMAGOM?
MIKORRA VÁRHATÓ? 
 
 
Statisztikáink szerint a csomagkeresés legfőbb oka, jellemzően 90%-a abból adódik, hogy a webáruház és később a futárszolgálattól érkező e-mailek és sms-ek nem jutnak el a  megrendelőhöz. Ennek oka, hogy SPAM mappába kerülnek,vagy meg sem érkeznek postafiókodba, mert esetleg a megadott e-mail cím helytelen vagy megrendelés még nem került feldolgozásra!
 
ELLENŐRIZZ NÉHÁNY EGYSZERŰ LÉPÉST AZ ALÁBBIAK SZERINT!
 
Kérjük, hogy menj végig az alábbi pontokon,ami alapján remélhetőleg megtalálod,hol is akadhatott el az információ.
Az alábbiakban kiderül az is, hogy egy egyszerű webáruházas rendelés mögött sokrétű logisztikai folyamat van, amíg eljut hozzád.
 
1.LÉPÉS – „RÖGZÍTETT” rendelésed visszaigazoló e-mail-jének ellenőrzése  
Megrendelésed befejezésekor kell kapnod egy automatikus visszaigazoló e-mailt rendelésed megérkezéséről. Ezt az e-mailt azért kapod, mert megrendelésed a rendszerben rögzítettük.
E_MAIL
Az e-mailt mosolygóShop néven a hello@mosolygoviz.hu e-mailt címről fogod megkapni, a tárgy rovatban pedig megrendelésed száma szerepel.
E_MAIL TARTALMA
Az e-mail tartalmazza megrendelésed minden információját, amit megrendeléskor beállítottál, azaz amit a rendszer rögzített az általad megadott adatok és választások alapján.
 
Megkaptad azt az értesítést, ami az alábbi szöveggel kezdődik? 
Köszönjük, megrendelésed rögzítettük!
Például: Rendelésszám 22387  rendelés dátuma: 2015.10.15. 10:40:50
 
A rendelésed megjegyzés rovata után összefoglaltunk Neked pár hasznos és fontos információt arról, milyen értesítéseket fogsz kapni e-mailben megrendelésed állapotáról, vagyis az összekészítés és kiszállítás mely szakaszában áll a csomagod. Mindenképpen olvasd el, mert ez segítséget nyújt Neked abban, hogy tudd, mikor, mi történik megrendeléseddel!  
.............
 
Ha megkaptad ezt a visszaigazoló e-mailt, akkor lépj a 2. lépéshez, ha nem kaptad meg, akkor olvasd végig kisokos tanácsunkat!
 
KISOKOS TANÁCS!
Ha nem kaptál ilyen e-mailt, annak több oka lehet:
  • az e-mail SPAM mappába került – teendő: ellenőrizd a SPAM mappádat, és ha itt megtalálod, akkor állítsd be „nem spam”-nek a levelet. Ha levelező rendszered lehetővé teszi, akkor állítsd be megbízható küldőként a mosolygóShop / hello@mosolygoviz.hu e-mail címet, így a legközelebbi megrendeléskor várhatóan nem kerül spambe a levél.
ha nincs a spam szűrőbe az e-mail,
  • akkor valószínűleg helytelenül (akár egy karakter elírása is ezt jelentheti pl.: gmail.com helyett gmail.hu használata) adtad meg saját e-mail címedet, ahová várod a tranzakcióval kapcsolatos visszaigazoló leveleinket. E-mail címedet a FIÓKOM menüpontban (jobb felső sarok legördülő menüje) tudod ellenőrizni és esetleg javítani. Ehhez be kell lépned a www.mosolygos.hu webáruházba.
ha e-mail címedet is helyesen adtad meg,
  • akkor feltételezhető, hogy nem „zártad le” a megrendelésed.
Hogyan ellenőrizheted ezt? Nézd meg, hogy a jobb felső sarokban a kosár mellett milyen szöveget látsz kiírva. Ha „nulla árucikk” – től eltérő szöveget találsz, akkor megrendelésed még nyitott. Nyitott megrendelésedbe a MEGTEKINTÉS aláhúzott szövegre kattintva tudsz belépni!
A leggyakoribb hiányosságok között van az is, hogy a rendelés lezárásakor az utolsó lépésben feltételezhetően az ÁSZF nem kerül elfogadásra. Ezt hogy teheted meg? Az ÁSZF elolvasása, értelmezése után, elfogadásként pipáld ki a szöveg után megjelenő kis négyzetet.
Ha ezek nem oldották meg a problémát, akkor megrendelésed nem került rögzítésre a rendszerben valószínűleg technikai okok miatt. 
 
2. LÉPÉS – „CSOMAGOD ÖSSZEKÉSZÍTÉSE FOLYAMATBAN ” státusz ellenőrzése  
Ha az első lépésben leírt visszaigazoló e-mailt megkaptad, akkor a következő webshopból érkező automatikus e-mailt kell keresned. Ez arról tájékoztat, hogy megrendelésedet központi raktárunk elkezdte összekészíteni.  
E-MAIL
A „csomagod összekészítése folyamatban” státusz váltásának értesítését a mosolygóShop-tól, a hello@mosolygoviz.hu email címről kapod meg.  Az értesítést ugyanarra az e-mail címre küldjük, ahová az 1. lépésben leírt visszaigazoló e-mailt is megkapod. A levél tárgyaként a megrendelés státuszának megváltozása szerepel.
E-MAIL TARTALMA
Az e-mailben tájékoztatunk arról, hogy rendelésed státusza megváltozott. „Csomagod összekészítése folyamatban” azt jelenti, hogy a raktár megkezdte annak összekészítését. Megküldjük a visszaigazoló e-mailben szereplő rendelés számod, rendelésed idejét és a csatolt linken újra ellenőrizheted megrendelt termékeidet.   
 
Megkaptad azt az értesítést, ami a következő szöveggel kezdődik? 
 
Értesítünk, hogy megrendelésed frissítésre került, jelenlegi állapot:
Csomagod összekészítése folyamatban
..............
 
Ha megkaptad ezt a visszaigazoló e-mailt, akkor lépj a 3. lépéshez, ha nem kaptad meg, akkor olvasd végig kisokos tanácsunkat!
 
KISOKOS TANÁCS!
Ha nem kaptál ilyen e-mailt, annak okai a következők lehetnek:
  • az e-mail SPAM mappába került – teendő: ellenőrizd a SPAM mappádat és ha itt megtalálod, akkor állítsd be „nem spam”-nek a levelet. Ha levelező rendszered lehetővé teszi, akkor állítsd be megbízható küldőként a mosolygóShop / hello@mosolygoviz.hu e-mail címet, így a legközelebbi megrendeléskor várhatóan nem kerül spambe a levél
VAGY
előfordulhat, hogy a raktár még nem kezdte meg megrendelésed feldolgozását. 
MIÉRT?
  • mert ha megrendelésed munkanapokon 12:00 után kerül a webáruházban rögzítésre, akkor a központi raktár a rendelés összekészítését a következő munkanapon kezdi meg
  • mert megrendelésed előre nem látható okból pl: készlet probléma miatt nem lehet összekészíteni, erről írásban külön értesítést küldünk, hogy a megrendelés átmenetileg nem teljesíthető. Ebben a státuszban kérheted rendelésed fenntartását addig, amíg a készlet probléma megoldódik. 
 
3. LÉPÉS – FUTÁRSZOLGÁLATNAK ÁTADVA STÁTUSZ ELLENŐRZÉSE
Ha az 1., 2. e-mailt megkaptad, akkor a következő webshop által generált automatikus e-mailt kell keresned, ami értesít arról, hogy központi raktárunk  megrendelésed csomagját a  Futárszolgálatának átadta.
E_MAIL
E-mailben a mosolygóShop-tól a hello@mosolygoviz.hu e-mail címről tájékoztatást kapsz arról, hogy megrendelésed státusza megváltozott, erre utal a levél tárgya is.
E-MAIL TARTALMA
Ebben az automatikus e-mailben tájékoztatunk arról, megrendelésed csomagját átadtuk a Futárszolgálatának és elhagyta központi raktárunkat. Tájékoztatunk tovább arról is, hogy rövid időn belül a Futárszolgálatától további információt kapsz megrendelésed csomagjának azonosító számáról, amire hivatkozva tudsz egyeztetni a Futárszolgálatával a levél kézhezvételét követően.
 
Megkaptad azt az értesítést, ami a következő szöveggel kezdődik? 
 
Értesítünk, hogy megrendelésed frissítésre került, jelenlegi állapot:
..........Futárszolgálatnak átadva
Ha megkaptad ezt a visszaigazoló e-mailt, akkor kis idő múlva a .......Futárszolgálatától is kapsz egy e-mailt vagy sms értesítés, ami csomagszámodat tartalmazza. 
.....................

KISOKOS TANÁCS!

Ha nem kaptál ilyen e-mailt, annak okai a következők lehetnek:
  • az e-mail SPAM mappába került – teendő: ellenőrizd a SPAM mappádat és ha itt megtalálod, akkor állítsd be „nem spam”-nek a levelet. Ha levelező rendszered lehetővé teszi, akkor állítsd be megbízható küldőként a mosolygóShop / hello@mosolygoviz.hu e-mail címet, így a legközelebbi megrendeléskor várhatóan nem kerül spambe a levél
Ha a fentiek nem vezettek eredményre, de a ”Rendelésszám”- od megvan:
Ha rendelkezel a „Rendelésszám”-al amit, a rendelésed visszaigazoló e-mailjében találsz,
például: Rendelésszám: 22387  Rendelés dátuma: 2015. 10. 15. 10:40:50
de még nem kaptál e-mailben vagy sms –ben .......csomagszámot, akkor az Ilogistic Kft- nél érdeklődhetsz.
(ők dolgozzák fel megrendelésed majd készítik össze az árut és adják át a csomagot kiszállításra a futárnak) 
Telefon: +06-23-804-211   munkanapokon 8-16 óra között 
Ezen telefonszámon kizárólag csomagod összekészítésről kaphatsz információt, (amennyiben rendelkezel rendelési számmal! Rendelési szám nélkül nem tud információt adni a Ilogistic Kft) Megrendelés lemondása / módosítása, ill. termékkel kapcsolatos információkérés ezeken az elérhetőségeken nem lehetséges!
 
4. LÉPÉS –  FUTÁRSZOLGÁLAT CSOMAGSZÁM ÉRTESÍTŐJE
Ha az 1.2. és 3. automatikus e-mail értesítést is megkaptad, akkor a következő értesítést a Futárszolgálattól kell megkapnod e-mailen és/vagy sms-ben.   
 
Megkaptad az alábbi tartalmú (vagy hasonló futárszolgálatonként változik a szöveg)  értesítést a .... Futárszolgálattól?  
 
E_MAIL FORMA
Tisztelt Címzett! Ezúton értesítjük, hogy az Ilogistic Kft. csomago(ka)t készített össze Önnek. Amennyiben …........csomagszám) számú csomag utánvét összeggel ma beérkezik a ..... depóba, kollégánk a következő munkanapon 8 és 17 óra között kézbesíti a következő címre: ( ez Te általad a rendelésben megadott szállítási cím). Amennyiben változtatni szeretne a kiszállítás helyén, vagy időpontján a mai napon a www.csomagom.eu weboldalon megteheti. A kiszállítás napján, reggel megerősítjük a csomag felvételét és tájékoztatjuk a kézbesítés várható időpontjáról 3 órás intervallum megadásával. Ez egy automatikusan generált e-mail, kérjük, ne válaszoljon rá.Üdvözlettel: .........Futárszolgálat 
 
 

Ha megkaptad az alábbi tartalmú e-mailt és/vagy sms-t, akkor megrendelésedet hamarosan átveheted. A csomagszám megküldését követően KIZÁRÓLAG a  Futárszolgálata tud információt adni Neked az átvétel idejéről az alábbi elérhetőségeken: 

  • belépsz a futárszolgálat emailben megküldött online felületre
  • felhívod a Futárszolgálat  vevőszolgálati számát  A megadott szám nem emelt díjas telefonszám, a hívás díja az adott telefonszolgáltatótól füg
Ha nem kaptad meg, akkor olvasd végig kisokos tanácsunkat!
 
KISOKOS TANÁCS!
Ha nem kaptál ilyen e-mailt, annak okai a következők lehetnek:
  • az e-mail SPAM mappába került – teendő: ellenőrizd a SPAM mappádat és ha itt megtalálod, akkor állítsd be „nem spam”-nek a levelet. Ha levelező rendszered lehetővé teszi, akkor állítsd be megbízható küldőként a mosolygóShop / hello@mosolygoviz.hu e-mail címet, így a legközelebbi megrendeléskor várhatóan nem kerül spambe a levél
Bízunk abban, hogy ellenőrző pontjaink és KISOKOS TANÁCSAINK segítettek abban, hogy megtaláld megrendelésedről azokat az információkat, amelyek tájékoztatnak és segítenek abban, hogy megrendelésedet minél hamarabb átvehesd!
 
Ha új megrendelő vagy és most már ismered a megrendelés folyamatát, akkor nézz szét a webáruházban!
 
A szállítás egyéb feltételeiről és részleteiről http://www.mosolygos.hu/mosolyfutar olvashatsz még többet!