Termékek Menü
0

Szerviz elérhetőségek

2017. március 16-tól a MosolygóShop webáruházban megvásárolt termékekhez kapcsolódó szerviz igényeket a Silko&Co Kt látja el!

Szerviz címünk: 1165 Budapest, Margit utca 114. 29. épület I. emelet I. iroda (Ikarus ipari park)
Ügyfél fogadási idő: Kizárólag hetente egyszer, Szerdánként: 9.00-16.00
Amennyiben postai úton kívánod eljuttatni hozzánk a terméket, akkor természetesen a fenti címen tudjuk fogadni azt!*
*utánvétes csomagot sajnos nem áll módunkban átvenni

Szerviz e-mail cím: szerviz@silko.hu
Szívesen fogadjuk, ha a fenti e-mail címen még a termék beküldése előtt kapcsolatba lépsz velünk, hogy mire megérkezik a termék, teljes körű képet kapjunk az általad tapasztalt hibáról, ezáltal pedig még hatékonyabban és gyorsabban tudjuk ellátni a szervizelési folyamatokat. Ezzel biztosítva, hogy Te sem maradsz sokáig termék nélkül!

Az általános és alapvető  higiéniás okokból kérünk , hogy  bármilyen visszaküldendő  terméket tisztíts meg a  termék használati utasításában  leírt módon.

INHALÁTOROK visszaküldése estén különösen vedd figyelembe az alábbiakat : 

FONTOS! A készülék visszaküldése esetén kérjük az alábbiak betartást:

Figyelembe véve, hogy a készüléket különböző, akár súlyosan fertőző betegségek kezelésére is használhatták, alapvető higiéniás elvárások betartására hívja fel a forgalmazó, valamint a készüléket bevizsgáló, ill. javító szerviz a figyelmét. A használt készülék visszaküldése előtt azt a felhasználó alaposan fertőtlenítse, ill. sterilizálja le az összes alkatrészével együtt!

Ezek alapján kérjük a tisztítás karbantartás részben leírtak szerint végezze el a tisztítás/fertőtlenítést!

Ezt követően helyezze egy tiszta zacskóba a készüléket és alkatrészeit és feliratozza: FERTŐTLENÍTETT! 

Ez által biztosíthatja a készülékkel kapcsolatba kerülő személyék fertőzés elleni biztonságát.

Köszönjük együttműködését! 

Amennyiben fertőtlenítés nélkül küldi vissza a készüléket vagy csomagolásról hiányzik a felirat esetleg kétséges, hogy a fertőtlenítést valóban elvégezték-e – tekintettel a fertőzésveszélyre – nem garantálható vagy elvárható, hogy bárki az üzletben vagy a szervizben átvegye a készüléket bevizsgálásra vagy megkezdje annak javítását.

Amennyiben postai csomag küldeményként küldi vissza a készüléket a fentiekben leírt fertőtlenítési előírásokat mellőzve, ill. feliratozás nélkül érkezik meg a készülék, a csomag kibontást követően a szerviz minden előzetes értesítés nélkül lezárja a csomagot és VESZÉLYES HULLADÉKNAK MINŐSÍTI! 

Amennyiben 30 napon belül nem keresi a készüléket a feladó, az megsemmisítésre kerül.

Ezzel kapcsolatosan felmerülő bármilyen anyagi felelősséget, esetleges kártérítési igénytől mind a forgalmazó, mind az érintett üzlet/szerviz elutasít.

 

Szerviz telefonszám: +36709331840
Kérjük, a fenti telefonszámon kizárólag szerviz ügyekkel kapcsolatban érdeklődj, mivel más jellegű kérdésben ezen a számon nem tudunk felvilágosítást adni!

 

Üdvözlettel:
Silko&Co Kft csapata